פלטפורמת ההמלצות החברתיות Snoox מגיעה למובייל

חברת הסטארט-אפ הישראלית פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לחפש ולגלות המלצות מחברים בפייסבוק וכן לשתף את הדברים והמקומות שהמשתמשים אוהבים

כארבעה חודשים אחרי שהשיקה פלטפורמת המלצות חברתיות, חברת הסטארט-אפ הישראלית Snoox משיקה גם אפליקציות מובייל לאנדרואיד ו-iOS. החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לחפש ולגלות המלצות מחברים בפייסבוק וכן לשתף את הדברים והמקומות שהמשתמשים אוהבים. הרעיון הוא לאפשר לקבל המלצות בתחומים שונים ולדעת לאן ללכת, מה לעשות ומה לקנות.

החברה נולדה מתוך ההבנה שמשתמשים מעדיפים להסתמך על המלצות של חברים ומכרים מאשר על משתמשים אנונימיים בכל הנוגע למקומות בילוי, תכני בידור ורכישת מוצרים.

חברת Snoox גייסה עד כה 2 מיליון דולר וכעת היא, כאמור, מתרחבת למכשירי הסלולר כשהיא שומרת על עיצוב מושך וממשק יעיל. יתרה מזאת, ניתן לבצע חיפושים מבוססי מיקום של המלצות, להעלות תמונות ישירות מהטלפון או מהמצלמה ועוד.

"אפליקציית המובייל של Snoox מעניקה למשתמשים דרך חדשנית ליהנות מהפלטפורמה שלנו. עכשיו הם יכולים להמליץ על הדברים שהם אוהבים ולקבל המלצות מחברים בכל מקום ובכל זמן", אומר אייל ריבלין, מנכ"ל החברה. "השקענו רבות כדי לוודא שהחוויה הייחודית בפלטפורמה שלנו תהיה זהה בסמארטפונים, יחד עם שימת דגש על תכונות חדשות ופונקציונליות".

חברת Snoox הוקמה בשנה שעברה על-ידי אייל ריבלין, גיא פורה ומרדכי כידון. השירות זמין כיום גם באתר החברה ובאפליקציית פייסבוק.