דלק רכב בשליטתו של גיל אגמון מסכמת את הרבעון הרביעי של 2012 ואת השנה כולה עם זינוק של כ-143% ברווח הנקי לכ-306 מיליון שקל או 3.26 שקלים למניה, זאת לעומת 126 מיליון שקל ב-2011. החברה מציינת כי "הפרשי השער גרמו לתנודות חדות ברווח הנקי בין הרבעונים של שנת 2012".
בשורה העליונה רשמה יבואנית מאזדה, ב.מ.וו ופורד, הכנסות של 4.105 מיליארד שקל, עלייה של 12% לעומת 2011, אז מכירות החברה הסתכמו בכ-3.66 מיליארד שקל. החלשות הין תרמה לפעילות המימון של החברה וניתן לראות זאת בהכנסות החברה ממימון, שהסתכמו בכ-105 מיליון שקל, לעומת כ-17 מיליון שקל ב-2011.
אגמון חייב את תודתו לשינזו אבה, ראש ממשלת יפן שנכנס לתפקידו ברבעון האחרון של 2012 והצהיר כי בכוונתו להלחם בדיפלציה של המדינה באמצעות החלשת הין. מאז כניסתו לתפקיד הין נחלש מול המטבעות המרכזיים בעולם ביותר מ-20% בממוצע, עניין שהיטיב עם יבואניות הרכב היפניות, ובכללן גם דלק רכב.
החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-1.45 שקלים למניה או בסך כולל של 135.1 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.