ההמלצות של קריימר: אתם חייבים לקנות את 5 המניות הללו

הפרשן הבכיר של CNBC פרסם רשימה של 5 מניות שלדעתו כדאי למשקיעים לשלב בתיק ההשקעות גם בתקופה שהשווקים נמצאים בשיא ■ כל 5 המניות נסחרות לדעתו בדיסקאונט לעומת השווי שלהן בספרים

אף אחד לא אוהב לאחר למסיבות, במיוחד כשהן מתרחשות בבורסה. בעוד מדד הדאו ג'ונס נקבע אמש שיא היסטורי נוסף ומדד הנאסד"ק קבע שיא חדש של 12 שנה, משקיעים רבים תוהים האם החגיגה נגמרה והם פספסו את ההזדמנות לרכב על גל העליות.

ג'ים קריימר, הפרשן הכלכלי הבכיר של CNBC סבור שבכל מצב קיימות הזדמנויות בשוק והשוק הנוכחי הוא לא שונה. "התמקדו בחברות שיש להן הנהלה חזקה, מאזנים יציבים, תוכניות עסקיות מוצלחות ושולי רווח אטרקטיביים", הוא ממליץ.

חרף העובדה שהשווקים נמצאים בשיא, קריימר ממליץ למשקיעים על 5 מניות שכדאי להחזיק בהן גם כעת.

1. סטארווד - (HOT) - קריימר אוהב את פרוטפוליו בתי המלון שהחברה מחזיקה במדינות שונות ברחבי העולם. "ב-5 השנים האחרונות החברה פיתחה מותגים בינלאומיים נפלאים כגון שרתון, מרידאין ואחרים", הוא מסביר. "והם בונים מאות בתי מלון בסין". הוא מוסיף וטוען כי האסטרטגיה שלהם בסוף תשתלם למשקיעים.

2. KeyCorp (סימול:KEY) - בנק הפועל בארה"ב בלבד. קריימר טוען כי לבנק מאזנים נקיים במיוחד הוא נסחר בדיסקאונט בהשוואה לשוויו בספרים. הפרשם הכלכלי מסביר כי הוא אוהב את העובדה שהבנק חשוף במידה ניכרת לסקטור הייצור, שמתחיל להתאושש בתקופה זו.

3. AFC Enterprises - (סימול: AFCE) - חברה המתפעלת רשת מסעדות מזון מהיר בארה"ב. קריימר מציין כי החברה פועלת במודל עסקי הדומה לזה של רשת הפיצה דומינו'ס. בנוסף, הוא סבור כי הרמה שבה נסחרת המניה כעת עשויה להיות רמת פריצה.

4. Capital Properties (סימול: ARCP) - זוהי קרן השקעות בנדל"ן (REIT). קריימר טוען שהוא אוהב את העובדה שלקרן מגוון רחב של שוכרים יציבים בנכסים שהיא מחזיקה וכי מנכ"ל החברה רכש לאחרונה 50 אלף מניות של החברה. קריימר מעריך שמניית החברה זולה מדי ברמות שהיא נסחרת בהן כיום.

5. Linn - (סימול: LNCO) חברת אנרגיה שרכשה לאחרונה את חברת Berry Petroleum. קריימר מסביר כי הרכישה גוונה את נכסי האנרגיה המקומיים של החברה אך היא עדיין נסחרת בדיקאונט גדול. "אם אתם מחפשים תשואה ורוצים להחזיק בחברת נפט שתרכב על הגל השורי בשוק האנרגיה המקומי, זוהי בהחלט אחת המניות", הוא טוען.