על-פי התחזיות המעודכנות, בעוד 3 שנים תעמוד מהירות הנסיעה הממוצעת של כלי הרכב בכניסה הדרומית לתל-אביב על 7 ק"מ בשעה בלבד. נהגים שיגיעו לגוש דן ממזרח - ממודיעין ומירושלים - יסעו בקצב ממוצע של 8 ק"מ בשעה. מגיעים לת"א מכיוון צפון? תסעו 10 קמ"ש.
בתוכנית הנדל"ן של גלובס TV התארחו ח"כ תמר זנדברג ממרצ ומנכ"ל נתיבי איילון אבי חודין, להסביר מדוע ישראל היא מדינה של כבישים, למה התחבורה הציבורית מפגרת בהשוואה לעולם המערבי ואיך צפויה להיראות התחבורה בישראל בעתיד הקרוב?
חודין גילה כי "גם בנתיבי איילון עוסקים בפתרונות עתידיים בשימוש בתחבורה ציבורית מאסיבית הרבה יותר ממה שהיא קיימת היום, ואני מאמין שבסופו של דבר נהיה כמו כל כרך מפותח בעולם, שמי שיש לו תחבורה ציבורית נוסע בתחבורה ציבורית, ורק אלה שאין להם ברירה או שאלה מעדיפים לעמוד בפקק נוסעים ברכב פרטי".
צפו בתוכנית המלאה בסרטון המצורף עם פרטים על פרויקט ה-BRT השאפתני, הנתיבים המהירים לגוש דן שתצטרכו לשלם עליהם והרכבת הקלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.