הרשת העירונית am:pm יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של סניפי הרשת. המיתוג החדש כולל שפה חזותית חדשה תחת הסלוגן "בקיצור, am:pm".
האסטרטגיה בגיבוש השפה התקשורתית החדשה התמקדה ביצירת שפה חזותית שמבטאת את מכלול הערכים של המותג. הרשת השקיעה במהלך 4 מיליון שקל.
במסגרת המיתוג החדש הרשת משיקה מועדון לקוחות שבמסגרתו תציע מגוון הטבות והנחות.
המיתוג החדש יושם כבר בימים אלה בכ-20 סניפי הרשת, והשלמת המהלך בכל הסניפים צפויה להסתיים עד סוף הרבעון הראשון.
ampm / צילום: smg שטרית מדיה גרופ
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.