מנהלת החדשנות והמחקר הגלובלי בזכיינית ערוץ 2 קשת, מירב שיפמן, לוקחת בימים אלה חלק כמרצה בכנס PromaxBDA האירופאי היוקרתי.
שיפמן מרצה על יצירת באזז בעולם של ריבוי פלטפורמות מדיה ועל הצורך לבלוט ולגבש אסטרטגיה שתעביר את המסר הרצוי באופן עקבי וקריאטיבי בכל אחת מהפלטפורמות בהן מצוי קהל היעד.
שיפמן עובדת בעולם הטלוויזיה במשך 17 שנים ומתמחה בחדשנות ובניתוח קהלים בכל פלטפורמות המדיה. במהלך 2012 שימשה שיפמן כיו"ר ועדת המדרוג לאינטרנט הישראלי.
ארגון PromaxBDA הוא ארגון המוביל קהילה גלובלית של אנשים מתעשיית הטלוויזיה והווידיאו בכל פלטפורמות המדיה, במטרה לעודד יצירתיות, חדשנות ומצוינות.
הארגון מקיים כנסים ואירועים בינלאומיים לתעשייה ברחבי העולם, כאשר שני הכנסים המרכזיים מתקיימים פעם בשנה בארה"ב ובאירופה.
קהילת Promax מייצגת יותר מ-10 אלף חברות ויחידים מהתעשייה העולמית ונחשבת למשאב העולמי המוביל בתחומי הקריאייטיב לפיתוח וחדשנות בעולמות התקשורת, השיווק והמדיה.
קשת אירחה בנובמבר האחרון את ארגון PromaxBDA במסגרת כנס INTV לחדשנות בטלוויזיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.