אלוט תקשורת, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות אופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, ורדקום, ספקית מובילה של פתרונות הבטחת שירות, הודיעו היום על פתרון משותף לניטור איכות חוויית המשתמש (QoE) ביישומי VoIP.
הפתרון המשותף, אשר כבר נבחר והוטמע על ידי מפעיל תקשורת מוביל בדרום אמריקה, משבץ את טכנולוגיית ניטור חוויית המשתמש ב-VoIP, של רדקום, בפלטפורמת Allot Service Gateway.
המוצר המשותף משלב את ניטור איכות חוויית המשתמש ביישומי VoIP - עם ניתוח שימושי הרשת, אכיפת חבילות התקשורת ושירותים מניבי הכנסות - בפלטפורמה מודולרית אחת. המערכת מבצעת בזמן אמיתי ניתוח סימולטני וקורלציה של תעבורת מדיה עם פרוטוקולי VoIP ומספקת פתרון מקיף לניטור שירותי VoIP.
הפלטפורמה, שתוכננה להפעלה ברשתות רחבות פס סלולריות, קוויות או משולבות, מצטיינת בהספק גבוה ובגמישות, ובכך מאפשרת למפעילי תקשורת לצמצם את העלויות התפעוליות וליצור מקורות הכנסה חדשים, ויחד עם זאת, לספק למנויים את חוויית המשתמש הרצויה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.