הפרסומת החדשה של בזק לשירותי "הענן" של החברה, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, מובילה השבוע את טבלאות הפרסומות הזכורות והאהובות.
בסרטון, הפרזנטור הקבוע גידי גוב משתמש בשירות אחסון הקבצים מרחוק כדי להוכיח לרשויות בהודו שיש לו אליבי ושהוא לא אחראי לעבירה כלשהי שבה הוא מואשם.
לפני כשבועיים הובילה פרסומת אחרת של החברה את שתי הטבלאות, ובשבוע שעבר הצליחה פרסומת של בזק להתברג לראש טבלת הזכורות.
השבוע, שיעורי האהדה לפרסומת של בזק נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%.
לעומת זאת, שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.7%.
יותר פרסומות וחסויות
הפרסומת של חברת הכבלים הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, שדורגה השבוע במקום השני בטבלת הפרסומת הזכורות ביותר, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-2.4 מיליון דולר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.
ההשקעה סייעה לפרסומת של הוט להיחרת בזיכרון הצופים, והפרסומת דורגה שנייה במדד הזכורות, אך במדד האהודות הצליחה פחות ודורגה במקום שמיני.
הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר הייתה של מכבי שירותי בריאות, בה הושקעו 1.7 מיליון דולר - פחות מאשר בקמפיין הוט הנוכחי.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה מעט בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 481 (לעומת 462 בשבוע שעבר).
סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה בהשוואה לסך התקציבים בשבוע שעבר, ועומד על כ-45.4 מיליון דולר (43.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).
אהובות זכורות מרץ 2013
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.