משרד הפרסום AVRAHAM יטפל בתקציב הפרסום של שומרי משקל - כך נודע ל"גלובס".
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, חברת שומרי משקל מפרסמת בשנים האחרונות בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר בשנה במחירים ריאליים. לפי הנתונים, החברה פרסמה ב-2010 בהיקף של כ-5.2 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנתיים שלאחר מכן הקטינה במעט את ההיקפים ל-4.4 ב-2011 ול-4.7 מיליון דולר ב-2012.
מערכות יחסים יציבות
שומרי משקל מקפידה על מערכות יחסים ארוכות ויציבות עם משרדי הפרסום שלה. בעשור האחרון טיפל בתקציב משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שזכה בו במסגרת מכרז שבו לקחו חלק גם פובליסיס אריאלי ופוגל-לוין, שפרשו כבר בשלבים הראשונים, רגב-קויצקי, פלד-מזרחי ונפתלי-אברהם - שבגלגולו החדש כפרסום AVRAHAM זכה בתקציב כעת.
גם לפני החיבור לגליקמן הייתה לשומרי משקל התקשרות יציבה עם משרד הפרסום שלה: התקציב טופל במשך 4 במשרד בפרסום גלזר-בר, ובחברה הוחלט לעזוב אותו רק לאחר שהמשרד נקלע לקשיים והתפרק.
שומרי משקל היא חברת ההרזיה הגדולה בישראל. תחת ניהולה קיימות כ-520 קבוצות תמיכה. לאורך השנים התמקדו הפעילויות הפרסומיות בהשקת תוכניות הרזייה ייחודיות, האחרונה שבהם של השיטה העדכנית ביותר של החברה - נקודות פלוס.
דודיק כץ, שותף בפרסום AVRAHAM, אישר את הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.