הפתרון לסטארט-אפיסטים שמחפשים משרדים זולים

Jerusalem Startup Hub - מיזם חדשני במרכז ירושלים יאפשר לסטרט-אפיסטים ויזמים לשכור משרדים לפי ימים ובעלות נמוכה

מרכז העיר ירושלים מצטרף לטרנד המשרדים החדש עם מיזם חדשני, המאפשר לסטארטפיסטים ויזמים לשכור משרדים לפי ימים ובעלות נמוכה, הנקרא Jerusalem Startup Hub.

מדובר במתחם משרדים חדשני וראשוני שהוקם על ידי שלושה יזמים צעירים, לוי רייז, גדי איסאייב ורומן רפאל, ושאליו צפויים להצטרף עוד שני מיזמים דומים במרכז העיר בחצי השנה הקרובה. מטרתו של המיזם החדש היא לייצר סביבת עבודה מפרה הנותנת ערך מוסף לקהל לקוחותיה לרבות: שיתוף ידע, קישור למטרות עסקים וכו'.

משרדי Jerusalem Startup Hub ממוקמים בלב הרקמה העסקית של מרכז ירושלים. בהצטלבות הרחובות שלומציון המלכה ויפו. הודות לכך השוכרים השונים נהנים מקרבה מיידית במרחק הליכה ממשרדי הממשלה והמוסדות הנמצאים במרכז העיר, משרדי עו"ד, משרדי רו"ח, ובנקים לצד מסעדות ומתחמי בילוי, קניות ומסחר. יתרון נוסף הנובע מהמיקום במרכז העיר הוא סמיכות למרכזי סטודנטיאליים ומוסדות אקדמיה כגון: בית הספר בצלאל, מרכז המעצבים ומכון הדסה. זאת בנוסף, לגישה הנוחה לאזור מתוך ירושלים עצמה כמו גם מחוץ לעיר בהסתמך על הרכבת הקלה.

אבן שואבת ליזמים במרכז העיר

"מרכז העיר ירושלים הולך ומתפתח", אומרים היזמים. "ואנו מאמינים כי חשוב לייצר מקומות שיהוו אבן שואבת ליזמים הסטרטאפים למרכז העיר. מרכז העיר ירושלים הוא מקום בו עוברים אלפי אנשים ביום היכולים להיחשף למיזם. כמו כן, הקמת מיזם ראשון מסוג זה בעיר יכול לתרום לכניסתם של סטרטאפים בתחום ההיי-טק למרכז העיר ואולי להפוך אותה לעמק הסיליקון של ירושלים. בנוסף, אנו עדים לפריחה של מיזמים דומים במרכזי הערים המובילות בעולם, לדוגמת פריס, לונדון, בוסטון וניו יורק כאשר ה'האבים' מתמקמים בלב הזירה התרבותית והעסקית ונהנים ממרחב חוויתי שוקק חיים ותוסס.

"במרכז העיר ירושלים מתרחש תהליך התחדשות מקיף המאפשר הבשלת וקליטת מיזמי תרבות, תעסוקה ומסחר איכותיים והוא בהחלט מאמין בפוטנציאל הגלום במרכז העיר ירושלים".

למיזם החדש כבר יש מספר לקוחות הפועלים במגוון תחומים בינהם: הייטק, פיננסים ועוד. בימים אלו פועלים היזמים על מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בשוק על מנת לתת ייעוץ, הכוונה ושירותים לקהל לקוחות המיזם.

היזמים

המיזם הוקם כאמור על ידי שלושה יזמים צעירים, שרצו לתת שירות משרדי לסטרטאפיסטים ויזמים בעלויות נמוכות. במסגרת המיזם היזמים עובדים עם הסטרטאפים על קידום התוכניות העסקיות שלהם ומעניקים עזרה בפרויקטים השונים כל זאת לצד מתן שירותי משרד הנחוצים להם בינהם: שולחן, מדפסת, חדר ישיבות לאירועים עסקיים ואינטרנט.

לוי רייז, מנכ"ל ואחד היזמים, מומחה בשיווק, פיתוח עסקי ושירותי אינטרנט עלה לארץ בשנת 2009, שירת בצבא כלוחם ואף סיים תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק. גדי איסייב, יזם סדרתי ומנהל הקראייטיב, בוגר מכללת בצלאל וארכיטקט במקצועו, מומחה במיתוג חברות ושירות לקוחות.

רומן (רפאל) גולד, מנכ"ל, נולד בקייב ועלה לארץ בשנת 2011 הוא מומחה בתחום הניו מדיה ובעברו עורך העיתון הבינלאומי Business Week.

www.jerusalemstartuphub.com