חברת לוריאל ישראל נכנסת לתחום הקמעונאות: ל"גלובס" נודע כי החברה תשיק בעוד כחודשיים סניף ראשון של רשת הטיפוח והיופי Kiehl, שיתחרה ברשתות ללין וסבון של פעם. הסניף ייפתח בקניון רמת-אביב וישתרע על שטח של 40 מ"ר.
בשלב ראשון תשווק לוריאל כ-170 מוצרים. בחברה אומרים כי מדובר במגוון אירופי של מוצרים, שנבחר בקפידה ונמצא בהלימה לטעם הישראלי.
מדובר בכניסה ראשונה של לוריאל ישראל לתחום הקמעונאות. עם זאת, לוריאל היא אינה חברת הקוסמטיקה הראשונה בארץ שנכנסת לתחום הקמעונאות, כיוון שחברת אלקליל, המאגדת את מותגי אסתי לאודר, עשתה זאת זה מכבר עם פתיחת רשת חנויות למותג האיפור M.A.C.
ענף הטיפוח והיופי זוכה בשנים האחרונות לפריחה מקומית מיוחדת, ושתי הרשתות הבולטות בו, סבון של פעם וללין, ממשיכות להציג גידולים במכירות. שתי הרשתות המקומיות גם פרצו בשנים האחרונות לחו"ל.
Kiehl הוא מותג שנוסד בשנת 1851 כבית-מרקחת יחיד בניו-יורק. באפריל 2000 רכשה לוריאל העולמית את המותג, תמורת 100-150 מיליון דולר. בעת הרכישה עמדו מכירות המותג על 40 מיליון דולר בלבד.
המותג עצמו נחשב למותג פרימיום, ויש להניח כי רמת המחירים שלו תהיה גבוה מרמת המחירים של ללין. למותג קו מוצרים רחב במיוחד לעור, לגוף ולשיער, והוא נבדל מיתר מותגי הטיפוח בקו המוצרים הרחב שלו לגבר.
חברת לוריאל העולמית החלה לפתח את המותג לרשת קמעונאית, והוא פעיל היום ב-42 מדינות עם 241 חנויות עצמאיות ו-631 פינות מכירה בבתי הכלבו. מחזור מכירותיו עומד על מאות מיליוני דולרים בשנה.
בלוריאל ישראל אומרים כי ההחלטה על פתיחת חנויות נוספות תתקבל בהתאם לביצועי המותג בחנות הראשונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.