מכוניות ראשונות מהדור החדש של הרנו "פלואנס" נחתו בישראל. המכונית עברה מתיחת פנים חיצונית מקיפה וקיבלה תא נוסעים משודרג עם אבזור תקני משופר.
בגף ההנעה אימצה המכונית את יחידת ההנעה של ניסן "ג'וק", שכוללת מנוע 1.6 ליטר חדש, שמשודך לתיבה רציפה (CVT) במקום התיבה האוטומטית הקודמת בת 4 המהירויות.
הדור החדש של דגם הדיזל כבר משווק בישראל ודגם הבנזין יצטרף אליו בקרוב. בינתיים עדיין לא ידוע מתי יחל המפעל של רנו בטורקיה לשווק גם את הרנו פלואנס ZE החשמלית בגרסה המעודכנת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.