ביקורו ההיסטורי של נשיא ארה"ב ברק אובמה בישראל מהווה סיבה למסיבה עבור חברות החדשות, וכצפוי הצליח למשוך לא מעט צופים אל מרקע הטלוויזיה ואל המסכים הנוספים. הביקור לווה בסיקור מקיף של אמצעי התקשורת השונים בישראל וכן על-ידי כתבים זרים.
אף שאובמה נחת בארץ אתמול (ד') בשעות הצהריים המוקדמות שבהן רוב הישראלים נמצאים בעבודה, נרשמה עלייה ברייטינג הממוצע לאותן שעות. משדר הנחיתה שהחל באזור השעה 11:00 הניב רייטינג של 12.8% בערוץ 2 ו-3.8% בערוץ 10, בעוד ערוץ 1 הסתפק ברייטינג של 2.8%.
משדר הצהריים, שהחל בשעה 15:00 ושהמשיך ללוות את ביקורו של אובמה, רשם רייטינג של 9.6% בערוץ 2, לעומת 2.9% בערוץ 10 ו-2.4% בערוץ 1.
המהדורה המרכזית, שעסקה רבות בביקור הנשיא האמריקני, בנאומו ובפגישתו עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הביאה רייטינג של 27.6% בערוץ 2, בערוץ 10 נרשם רייטינג של 7.9%, ומהדורת "מבט" בערוץ 1 הניבה 5.3%.
אתרי החדשות המובילים באינטרנט סיקרו גם הם מקרוב את נחיתתו של אובמה, כולל שידורים חיים מנמל התעופה בן-גוריון, לצד פרשנויות מהאולפן. עם זאת, לא נרשמה עלייה ברייטינג היומי של האתרים, מלבד שינוי קל באתר מאקו.
לאתר וואלה גלשו אתמול 747 אלף גולשים בפועל. באתר ynet גלשו 716 אלף גולשים; ובמאקו, שנשען על שידוריה של מערכת חדשות 2, גלשו 348 אלף גולשים. בנענע10, שנעזרו בשידורי חדשות 10, גלשו 202 אלף גולשים; ובאתר רשת, שגם הוא נעזר בחדשות 2, 37 אלף גולשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.