"עלות הקמת התשתית של בטר פלייס בישראל שווה פחות משבוע אחד של צריכת דלק" - כך אומר מייסד בטר פלייס, שי אגסי, בבלוג שמפרסם האתר "האפינגטון פוסט".
לדברי אגסי, "נהגי ישראל כבר נוהגים מיליוני קילומטרים חשמליים במערכת מבלי לשרוף טיפה אחת של נפט. הם שבעי רצון יותר משמעותית מנהגי רכבי בנזין או מנהגי מכוניות חשמליות במדינות אחרות".
אגסי כתב כי "בחודש מארס תמכור בערך 1% מכלל מכירות הרכב החדש בישראל, לאחר חודשיים שבהם מכרה 0.5% ו-0.7% מהשוק".
נתונים אלה, כותב אגסי, הושגו למרות "תמריצים פיננסיים זניחים של ממשלת ישראל". אגסי משווה את מכירות הרכב החשמלי של בטר פלייס לאילו של טויוטה וכותב כי לטויוטה לקח 15 שנים להשיג נתח של 1% מהמכירות הגלובליות עם הטויוטה פריוס.
אגסי כתב את הבלוג בתגובה למאמרו של דיוויד ברוקס מהניו-יורק טיימס שתקף את מיזמי הסרק בתחום האנרגיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.