בתערוכת הרכב של ניו-יורק, שנפתחת היום (ד'), חושפת קאדילק את הדור החדש של הספורט-פרימיום סדאן CTS.
המכונית החדשה ארוכה בכ-12 סנטימטרים מהיוצאת וניצבת על בסיס גלגלים שהוארך בכ-4 סנטימטרים אולם היא נמוכה יותר ושוקלת כ-90 קילו פחות מקודמתה. באגף השלדה יצוידו כל הדגמים, כולל הבסיסיים, במערכת המתלים "המגנטית" של קדילק, עם שיכוך זעזועים אלקטרוני, שהוצעה עד כה כאופציה.
עיקר החידושים מסתתרים באגף ההנעה. כאן ניתן למצוא לצד מנוע ה-V6 המוכר בנפח 3.6 ליטר (321 כ"ס) ומנוע ה-2 ליטר טורבו (272 כ"ס) גם מנוע טווין-טורבו חדש, שמייצר 420 כ"ס ו-58 קג"מ ומאיץ את הרכב מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות. עוד חידוש הוא תיבה אוטומטית בת 8 מהירויות.
תא הנוסעים מצויד במערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' כסטנדרט ואופציה ללוח מחוונים אלקטרוני על מסך LCD בגודל 12.3 אינץ'. עדיין לא ידוע מתי תגיע המכונית גם אלינו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.