חודשים סופרים לאחר הצגת הדור החדש של הריינג'רובר, מציגה החברה גם את הדור החדש של האח הספורטיבי "ריינג'רובר ספורט".
לרכב יש עיצוב עדין ואלגנטי יותר משל קודמו והוא מציע מקדם גרר אווירודינמי מהטובים בפלח שלו. תא הנוסעים עוצב מחדש עם שפע של מערכות היי-טק והרכב יוצע עם מספר אופציות ישיבה, כולל כורסאות נפרדות מאחור ושורת מושבים שלישית שמתקפלת חשמלית לרצפה ומעלה את מספר מקומות הישיבה ל-7. לוח המחוונים הוא כעת צג דיגיטלי רב תכליתי בדמה ליגואר XJ.
מתחת לכסות החדשה מסתתרת שלדה אחודה מאלומיניום שמשקלה הופחת בכ-39% לעומת היוצאת כאשר המשקל הכולל קל יותר בעד 420 קילו. לרכב יש מתלי אוויר מדור חדש, שמסוגלים להגביה את מרווח הגחון בעד 6.5 סנטימטרים ומערכת הנעה כפולה משודרגת עם שלל אופציות לתכנות בהתאם לתנאי השטח.
באגף ההנעה ניתן למצע מנוע 3 ליטר בנזין עם מגדש בהספק 340 כ"ס, מנוע V8 בנזין בנפח 5 ליטר עם 510 כ"ס (אפס ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות), מנועי טורבו דיזל V6 בנפח 3 ליטר (292 כ"ס), מנוע טורבו-דיזל V8 בנפח 4.4 ליטר עם 339 כ"ס ולראשונה גם גרסת טורבו-דיזל היברידית.
לארץ הוא צפוי להגיע, כנראה, במחצית השנייה של השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.