אחרי 16 שנה, ענקית המשקאות פפסיקו מבצעת מיתוג מחדש של פפסי. בחודש הבא יעלו על המדפים בארה"ב הבקבוקים החדשים של המותג, ובכוונת החברה להמשיך לאורך מספר חודשים ביישום שינויים במסגרת המיתוג מחדש.
המהלך הוא חלק מניסיון לספק למותג לוק עדכני יותר ולרענן את הנראות על המדפים. להערכת החברה, ייקח מספר חודשים עד שכל מערך ההפצה והשיווק יעבור לנראות החדשה.
יש לציין כי הלוגו עצמו, שנכנס לשימוש ב-2008, לא יוחלף, אך ייערכו בו שינויים, בדומה לווריאציות השונות ש-MTV, גוגל ואחרות עושות עם הלוגו שלהן.
השינוי המשמעותי יותר יהיה צורת הבקבוק, אשר תנסה לייצר עבור החברה בולטות על המדף וזיהוי אוטומטי בעיני הצרכנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.