פרננדו אלונסו מקבוצת פרארי, לואיס המילטון ממרצדס וסבסטיאן פטל (רד-בול) הם נהגי הפורמולה 1 המשתכרים יותר בעונת 2013, עם הכנסות כוללות של 78 מיליון דולר לשלושתם יחד. כך מפרסם אתר עסקי הספורט sportune.
בתוך חמש שנים צנח שכר הנהגים המובילים בספורט המוטורי בכ-53%. כהשוואה, ב-2008 שלושת הנהגים המובילים בסבב העולמי - אלונסו, קימי רייקונן ופיליפה מאסה רשמו יחד שכר של 157 מיליון דולר (הגבוה ביותר בכל הזמנים לשלישייה המובילה). באותה שנה הוביל רייקונן את הרשימה עם 90 מיליון דולר, אלונסו נהנה מ-47 מיליון דולר, ואילו מאסה הסתפק ב-20 מיליון.
למרות הירידה בשכר, בעקבות המשבר הכלכלי אצל חלק מהיצרניות המובילות בענף, הפורמולה 1 הוא עדיין מקום עבודה מכניס בהרבה ביחס למה שהיה בתחילת שנות ה-90. לפי הדיווח, בעונת 1993 שלושת הנהגים המרוויחים ביותר דאז - איירטון סנה, אלן פרוסט וג'רארד ברגר - הרוויחו יחד 35 מיליון דולר בלבד.
הנהג שהחזיק הכי הרבה זמן מעמד בדירוג השנתי של שלושת המרוויחים הגדולים בפורמולה 1 הוא מיכאל שומאכר הגרמני - בין השנים 1996 ל-2007.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.