חברת סוגת מנסה לחזור לליגה של הגדולים - לפחות בכל הקשור לגודל משרד הפרסום: לאחר עשור שבו תקציב הפרסום שלה טופל במשרדי פרסום קטנים-בינוניים, מתקשרת שוב החברה עם משרד פרסום גדול - יהושע TBWA.
יהושע TBWA היה משרד הפרסום הגדול האחרון שטיפל בתקציב לפני כ-10 שנים. מאז התחילה החברה לעבור בין מספר משרדי פרסום קטנים.
הראשון היה משרד הפרסום הייעודי מגזרים, שאליו העבירה החברה את התקציב בצעד מאוד לא שגרתי, לאחר שזה טיפל בתקציב למגזר הרוסי במשך תקופה מסוימת. לאחר שנתיים הועבר התקציב לפוגל-אוגילבי, ובהמשך לשטרית מדיה גרופ.
בשנתיים האחרונות לא עשתה החברה כמעט פעילות פרסומית, למעט פעילות אינטראקטיב באמצעות אידיאולוג'יק, כששאר תקציב הפרסום אמור היה להיות שייך לפובליסיס ישראל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של סוגת ב-2012 עמד על כ-300 אלף דולר. בחברה אומרים כעת כי יש כוונה לשנות את פני הדברים.
יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת, מסרה: "בחרנו לחזור ליהושע TBWA, לאחר שבחנו מספר אופציות שעמדו לפנינו. אני בטוחה כי שיתוף-הפעולה יניב ויוליד אתגרים ושיאים חדשים למותגי החברה וימשיך את קו החדשנות שבו דוגלת סוגת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.