ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בשרון ישראלי, סמנכ"ל השיווק של הנקל סוד, כאיש השיווק של חודש מארס 2013. זאת, בזכות מהלך החדשנות של סוד בשוק ניקוי הרצפות.
המהלך מבוסס על תובנה צרכנית ייחודית אשר זוהתה במחקר, לפיה כ-40% מצרכני נוזלי ניקוי הרצפות נוהגים להוסיף פקק של מרכך כביסה לדלי כדי לקבל עוצמת ריח חזקה יותר. עקב כך השיקה החברה סדרת נוזלי ניקוי רצפות בניחוחות מרככי הכביסה של "סוד".
ועדת השיווק של האיגוד הסבירה את הבחירה: "המהלך הוכיח את עצמו כמוצלח ביותר, כשהוא מעלה את נתח השוק של 'סוד' ב-280%, פי 3 מנתח השוק בשנת 2011".
בתפקידו הקודם שימש ישראלי כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי. הוא בעל תואר ראשון ושני במינהל עסקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.