עוד פרסומת מגמר הסופרבול מגיעה לארץ: חברת טלקאר, יבואנית מותג הרכב KIA, החליטה להשיק את דגם הפורטה המחודש שלה באמצעות שידור הסרט שאותו העלתהKIA הבינלאומית בערב תחרות גמר הסופרבול.
מדובר בפרסומת שבה מככבת אליסיה קמפנהלה, מיס ארצות-הברית לשנת 2011, שגילמה תפקיד של רובוטית מפתה המגנה בחירוף-נפש על דגם הפורטה החדש, תחת המסר "Respect the Tech".
עלות הפקת הסרטון ושידורו הוערכו ב-5 מיליון דולר. התשדיר, שאורכו כ-40 שניות, יעבור התאמה לקהל הישראלי וישודר ממחר (ג') בערב למשך כשבועיים, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
בארץ כבר שודרה פרסומת מגמר הסופרבול - הפרסומת של סודה סטרים. הפרסומות שמופקות ומשודרות בערב זה נחשבות למושקעות במיוחד, במטרה להצדיק את הפלטפורמה המכובדת שלה הן זוכות. כך, למשל, השנה צפו בפרסומות כ-109 מיליון צופים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.