ענקית התקשורת BT (בריטיש טלקום), שמפעילה בבריטניה שירותי טלוויזיה בכבלים ובטכנולוגיית IPTV, העלתה לאחרונה לאוויר פרסומות לקראת השקת ערוצי הספורט הייעודיים שלה בקיץ הקרוב, בהם ישודרו בין היתר משחקים מהפרמיירליג האנגלית. זאת לאחר ש-BT רכשה זכויות שידור מהליגה תמורת 738 מיליון ליש"ט לשלוש שנים.
אלא שה"דיילי טלגרף" מפרסם כי במהלך מעורר מחלוקת, BT קיבלה התנגדות לא צפויה לשידור הקמפיין שלה ב-Sky Sports, הערוץ ששייך ל-BSkyB, מפעילת הטלוויזיה בלוויין בבריטניה. זאת למרות הכנסות של מיליונים שהיתה יכולה לקבל Sky במידה והיתה מאפשרת את הפרסום. ב-Sky מסרו: "ל-BT יש פלטפורמות רבות אחרות לפרסם בהן את ערוצי הספורט שלה. זה הגיוני מאוד מבחינתנו לא לשדר פרסומת של מתחרה, ולא לתת למתחרה לנצל את הבמה שהשקענו בבנייה שלה".
יש לציין כי Sky תמשיך להחזיק ברוב זכויות השידור של משחקי הפרמיירליג לשלוש השנים הקרובות, לאחר ששילמה עבורן כ-2.2 מיליארד ליש"ט (תשדר 116 משחקים מדי עונה מהפרמיירליג, לעומת 38 בלבד של BT). כמו כן, ניתן יהיה לצפות בערוצי Sky Sports גם באמצעות פלטפורמת הכבלים של BT (אם כי מנויי Sky לא יוכלו לצפות בערוצי הספורט של BT).
הפתעה גדולה נרשמה ב-BT מההתנגדות של Sky, ושם מסרו: "Sky מתנהגת כמו רוטוויילר שמפחד ובורח מגור קטן שזה עתה נולד. אנחנו שמחים לקבל פרסומות של Sky, אבל משום מה הם מפחדים מהתהליך ההפוך".
ב-BT הודיעו כי יתלוננו לרגולטור הבריטי כנגד החלטתה של Sky. ל-BT Vision היו נכון לסוף יוני 2012 כ-728 אלף בתי אב מנויים בבריטניה. אצל האימפריה של רופרט מרדוק, Sky, המספרים עומדים על כ-10 מיליון מנויים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.