רשת אופטיקנה משיקה מותג חדש תחת השם SEVEN, הפונה לקהל הצרכנים הצעירים. "זה קהל חשוב שעד היום לא פנינו אליו באופן מסודר", אמר היום (ג') בהשקה רמי איש-הורוביץ, מנכ"ל הרשת.
טווח המחירים של הקולקציה ינוע בין 100 ל-415 שקל, ואחת לחודשיים יוחלף תמהיל המוצרים. המותג כולל נראות נפרדת עם עיצוב צעיר וצבעוני.
לדברי איש-הורוביץ, "70% מהחנויות שלנו ממקומות בתוך קניונים, ליד רשתות שבהן מסתובבים הצעירים. משקפיים הם פריט אופנה לכל דבר, ועל ההנחה הזו אנחנו בונים את הצלחת המותג".
איש-הורוביץ הוסיף כי "המותג הזה לא מתנגש עם מותגי אופטיקנה - koya ו-rap - המתומחרים במחירים זולים ונגישים. בקולקציה החדשה הדגש הוא על עיצוב ועל מידות משקפיים קטנות יותר".
לדבריו, נישה זו אינה מיועדת לקהל ילדים, נישה שבה אופטיקנה כנראה תתמקד בעתיד עם קולקציה ייעודית.
פריסה של 100 סניפים
מסקר מיוחד שנערך עבור הרשת לרגל ההשקה, על-ידי TNS טלסקר, עולה כי 75% מבני-הנוער מסתובבים בקניון ומוציאים כסף על מוצרי אופנה לפחות פעם בחודש. 35% מהם מוציאים יותר מ-200 שקל על ביגוד, ו-20% מוציאים מעל 500 שקל.
עוד עולה כי כ-2 מיליון צעירים בני 12-30 חיים בישראל, 70% מתוכם, כך מעריכה הרשת, מרכיבים משקפיים.
רשת אופטיקנה נוסדה ב-1988 על-ידי שרית ומאיר רסן, והיא מונה כיום 100 סניפים. נתח השוק של אופטיקנה עומד לפי ההערכות על 22%, בענף המגלגל כ-1.6 מיליארד שקל בשנה.
מכאן שאופטיקנה, שנמצאת בבעלות פרטית ולפיכך אינה מוסרת את היקפי פעילותה, מגלגלת כ-350 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.