הקומיקאי שחר חסון מצטרף לצמד הפרזנטורים של דואר ישראל, אלי פיניש ומריאנו אידלמן, למהלך פרסומי שבמסגרתו הוא יערוך מסע של 21 יום ברחבי העולם.
במסגרת המהלך, שנועד לתמוך בהשקת כרטיס ויזה נטען של הדואר, ישגרו אלי ומריאנו את חסון למסע ליעדים בעולם כגון הודו וברלין, כאשר אמצעי התשלום היחיד שלו הם הלייקים שהוא יקבל מהגולשים בעמוד הפייסבוק של החברה. כל לייק שיצבור, משמעותו דולר שייטען אוטומטית לכרטיס הויזה נטען שאותו הוא נושא.
הגולשים יהיו אלה שיבחרו באמצעות סקר בעמוד הפייסבוק של הדואר אילו משימות ופעילויות יבצע שחר באמצעות הכסף שייטען בכרטיס. בכל יעד במסעו הוא יפגוש מטיילים ישראלים, ובסיום הביקור הוא יערוך עבור המטיילים מופע סטנד-אפ.
לדברי רותי קלנר-עקרון, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל, "אנו יוצאים בפעילות המתבססת בעיקר על הרשת החברתית. אחד השימושים הנפוצים בכרטיס הוא בקרב תרמילאים, להם הוא נותן מענה מדויק לצרכים. הכרטיס מאפשר, בין היתר, ביטחון בשימוש, טעינה מכל סניף דואר בארץ על-ידי ההורים, ביטוח רפואי ייחודי, ובקרוב גם טעינה מחשבון בנק באמצעות האינטרנט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.