מזומן לחשבון: 5 מניות דיבידנד עם שיעורי רווחיות גבוהים

5 חברות המחלקות דיבידנדים, בעלות שיעורי רווחיות גבוהים יחסית, פעילויות יציבות ושיעור חלוקת מזומנים מתוך סך הרווח שאינו גבוה

מדדי המניות בוול סטריט טיפסו מתחילת השנה לשיאים חדשים, וגם אם בימים האחרונים נרשם תיקון מסוים, הרי שהמגמה של כספים העוברים להשקעה במניות של חברות חזקות המחלקות דיבידנדים צפויה להימשך על רקע התשואות הנמוכות שמציעות אגרות החוב וחששות מהפסדי הון בשוק האג"ח.

בחברת המחקר KAPITALL פרסמו מאמר על 5 חברות המחלקות דיבידנדים, בעלות שיעורי רווחיות גבוהים יחסית, פעילויות יציבות וששיעור חלוקת המזומנים מתוך סך הרווח אינו גבוה.

1. Chesapeake Utilities Corporation (סימול: CPK). מניית חברת התשתיות רשמה עלייה של כ-23% בשנה האחרונה, לשווי שוק של כ-476 מיליון דולר. שיעור רווח תפעולי של כ-17% ושיעור רווח נקי של כ-9%. תשואת דיבידנד כ-3%.

2. Deluxe Corp (סימול: DLX). עוסקת באספקת שירותי הדפסה ייעודיים, קידום מכירות ומוצרים שונים לבתי עסק קטנים ומוסדות פיננסיים בארה"ב, קנדה ואירופה. מניית החברה רשמה עלייה של כ-85% בשנה האחרונה, לשווי שוק של כ-2.1 מיליארד דולר. שיעור רווח תפעולי של כ-19% ושיעור רווח נקי של כ-11%. תשואת דיבידנד כ-2.5%.

3. Fidelity National Information Services (סימול: FIS). עוסקת באספקת פתרונות לשירותי בנקאות ותשלום בעולם. מניית החברה רשמה עלייה של כ-25% בשנה האחרונה, לשווי שוק של כ-12 מיליארד דולר. שיעור רווח תפעולי של כ-19% ושיעור רווח נקי של כ-10%. תשואת דיבידנד כ-2.2%.

4. Foot Locker (סימול: FL). מניית רשת הקמעונאות רשמה עלייה של כ-9% בשנה האחרונה, לשווי שוק של כ-5 מיליארד דולר. שיעור רווח תפעולי של כ-9% ושיעור רווח נקי של כ-6%. תשואת דיבידנד כ-2.4%.

5. Nordstrom Inc (סימול: JWN). מניית רשת הקמעונאות רשמה עלייה של כ-2% בשנה האחרונה, לשווי שוק של כ-11 מיליארד דולר. שיעור רווח תפעולי של כ-13.5% ושיעור רווח נקי של כ-8%. תשואת דיבידנד כ-2.1%.