עד כמה קבוצת הכדורגל של ברצלונה הפכה למותג גלובלי, שהפופולריות שלו מתרחבת הרבה מעבר לגבולות ספרד - ניתן ללמוד מנתונים חדשים שמתפרסמים על עמוד הפייסבוק של המועדון הקטאלוני, על-ידי העיתון "ספורט".
41.84 מיליון אנשים בסך הכל עשו "לייק" לעמוד הרשמי של בארסה (יותר מכל מועדון ספורט אחר מהעולם), אך רק חלק קטן מאד מהם, פחות מ-4%, הם ממדינתה של הקבוצה, ספרד (כ-1.58 מיליון משתמשי פייסבוק, נכון לתחילת אפריל). תושבי ארבע מדינות אחרות עשו יותר "לייקים" לעמוד של ברצלונה: אינדונזיה בראשן, עם 3.82 מיליון; אחריה מקסיקו (2.85 מיליון), ארצות הברית (1.97 מיליון) וברזיל (1.76 מיליון).
אגב, קבוצת הכדורגל השנייה הכי פופולרית ברשת החברתית היא יריבתה הגדולה של ברצלונה, ריאל מדריד, עם למעלה מ-37 מיליון "לייקים". מנצ'סטר יונייטד האנגלית במקום השלישי (32.5 מיליון).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.