חברת סלברייט (Cellebrite) הישראלית, המפתחת פתרונות לשליפה, העברה וניתוח תכנים מסמארטפונים לשוק הטלקום, הודיעה על השקעה של 3 מיליון דולר בקומיוני-טייק (CommuniTake), חברה ישראלית המתמחה בפיתוח טכנולוגיה לגישה מרחוק ממכשירים ניידים.
כחלק מתנאי העסקה תחזיק סלברייט בשני מקומות חדשים במועצת המנהלים של קומיוני-טייק.
העסקה מאפשרת לסלברייט להציע פתרון Multi-Channel Diagnostics עבור סמארטפונים, אשר יכלול את תכונות ההשתלטות, הדיאגנוסטיקה והתמיכה מרחוק הייחודיות של קומיוני-טייק לשימוש על ידי נציגי שירות לקוחות. תכונות אלו מאפשרות לספקיות תקשורת לתת מענה לבעיות במכשירי סמארטפון, באמצעות השתלטות מרחוק על המכשיר על ידי נציג שירות. הטכנולוגיה של קומיוני-טייק מהווה חלק בלתי נפרד מפתרון ה- Multi-Channel Diagnostics של סלברייט.
יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט, מסר כי "סלברייט היא בעלת ניסיון מוכח בפיתוח מוצרים המגדילים את הכנסות ספקיות הסלולר ושביעות רצון לקוחותיהן. ההשקעה בקומיוני-טייק מאפשרת לנו להרחיב את השפעתו של קו המוצרים שלנו מעבר לנקודות המכירה והשירות של ספקיות התקשורת ולפנות לשוק הקמעונאי הכללי, שהוא בעל שווי של מיליארדי דולרים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.