הסכם ספונסרשיפ יוקרתי במיוחד לטניסאית מריה שראפובה: חתמה על הסכם חסות עם פורשה. במסגרת החוזה בין מותג הרכבים הגרמני לטניסאית הרוסייה, האחרונה תופיע בקמפיינים פרסומיים במשך 3 השנים הבאות.
שראפובה, 26, המדורגת כרגע במקום השני בעולם בסבב ה-WTA, תהפוך לאישה הראשונה בתולדות פורשה שמשמשת כפרזנטורית של החברה, שנחשבת ליצרנית מותג רכבים גברי במיוחד. יותר מ-88% מרוכשי מכוניות פורשה הם גברים, על-פי מחקר שנערך לאחרונה ב-Edmunds.com.
פרשן עסקי הספורט של ESPN, דארן רובל, מסביר כי "באופן ייחודי, המותג של שראפובה מדבר גם לגברים וגם לנשים".
שראפובה נחשבת לספורטאית המרוויחה בעולם, עם הכנסות שנתיות של כ-20 מיליון דולר רק מהמפרסמים שלה (לא כולל פרסים כספיים מטורנירי טניס). בין נותני החסות הבולטים שלה: טאג הוייר, נייקי וסמסונג.
זוהי הפעם השנייה בקריירה שלה בה שראפובה מפרסמת מותג רכבים. בין 2006 ל-2008 היא שימשה כפרזנטורית של לנד רובר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.