ניו-פארם הכריזה היום (ג') על השקת קונספט שממצב את הרשת כרשת בריאותית. בהטמעת המהלך הושקעו 2.5 מיליון שקל.
בעוד שסופר-פארם מחזקת את תחום הטיפוח והלייף סטייל, בניו-פארם מקבוצת 365 בוחרים לחזק את הפן הבריאותי.
בהשקה היום הוצגה חלוקת המכירות בין הקטגוריות: בתי-המרקחת מניבים 37% ממכירות הרשת, 35% הם ממכירות מוצרי הטואלטיקה, ו-28% ממוצרי הקוסמטיקה.
לדברי סמנכ"לית השיווק, ענת נטיב, הנתח הגדול של תחום בית-המרקחת במכירות הרשת הוביל לחשיבה על חיזוק הצד הזה במסגרת מספר מהלכים - אפליקציה חינמית בשם my pharm, הפעלת ימי בריאות בסניפים, העמקת התכנים הרפואיים של אנשי מקצוע ברשת, בין היתר באמצעות 20 סרטונים המסבירים סימפטומים רפואיים והשפעה תרופתית על הגוף. גיא גיאור נבחר לשמש כפרזנטור שיוביל את הסרטונים ברשת.
נטיב אף ציינה כי המהלכים המחזקים את ההיבט הדיגיטלי המתבקש בעידן הנוכחי הם פיצוי על הלוקיישנים החלשים ביחס למתחרה סופר-פארם, שלה כמות כפולה של סניפים הפזורים בעיקר בקניונים. חלק מסניפי ניו-פארם פועלים בתוך סניפי המשביר לצרכן, פורמט שלא צלח באופן גורף והוביל לסגירת אחדים מהם.
רמי שביט, יו"ר ובעל השליטה בקבוצת 365, התייחס בהשקה לנחיתות במיקומי הסניפים: "הרעיון הוא להסית מהלוקיישן לעולם התוכן הדיגיטלי. אני מעריך כי תוך 5 שנים נראה את היתרון שלנו בתחום הדיגיטלי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.