זכויות ההפקה של הפורמט המקורי "בית-ספר למוסיקה" ("Master Class") של זכיינית ערוץ 2 קשת וטדי הפקות נמכרו לחברת ההפקות Newen Group עבור צרפת.
הגרסה ההונגרית של התוכנית הושקה בשבת האחרונה בערוץ TV2 בהונגריה והפכה לתוכנית הנצפית ביותר בערוץ בשנת 2013 עם ממוצע צפייה של 32.3%. כ-1.5 מיליון איש צפו בתוכנית, ולמעלה מ-2.6 מיליון איש נחשפו אליה. מדובר בנתח (share) הגבוה ב-150% מהנתח הממוצע של הערוץ ברצועה וגבוה מהנתח שהשיגו הערוצים המתחרים ברצועה ביחד (30.2%).
בפסטיבל מיפ האחרון נרכשה "בית-ספר למוסיקה" על-ידי חברת Shixi Media הסינית, במסגרת עסקה שהובילה קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קשת בחו"ל, שכללה 6 פורמטים שונים של קשת.
העונה השנייה של "בית-ספר למוסיקה" בישראל, שהסתיימה במארס האחרון, הייתה לתוכנית המוסיקה המובילה השנה בישראל עם ממוצע של 33.7%, ועם חשיפה ממוצעת של 1.2 מיליון צופים לפרק, כאשר לאורך העונה כ-80% ממשקי-הבית היהודיים בישראל ולמעלה מ-3 מיליון צופים נחשפו לתוכנית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.