אסטרטגיית השיווק החדשנית של מנצ'סטר יונייטד, ומקסום יכולות המותג של מועדון הכדורגל בשווקים שונים ברחבי העולם, ממשיכים לשאת פרות.
בשבוע בו השיבו לעצמם "השדים האדומים" את אליפות הפרמיירליג, שהיתה ה-20 שלהם בסך הכל בהיסטוריה של הליגה העליונה באנגליה - הודיע המועדון על חתימת הסכם חסות חדש בווייטנאם, עם הבנק BIDV, שבסיסו בבירת המדינה - האנוי.
במסגרת ההסכם, ישיק BIDV, שלו 120 סניפים ברחבי וייטנאם, כרטיסי אשראי ממותגי מנצ'סטר יונייטד שיעניק הטבות מיוחדות לבעליו. ביונייטד טוענים כי לפי מחקרים שביצעו, יש למועדון כ-26.5 מיליון אנשים שעוקבים אחר ביצועיו במדינה האסייתית, בנוסף ל-2.4 מיליון שנרשמו כאוהדי המועדון.
מדובר על חסות כרטיסי האשראי ה-12 של יונייטד ברחבי הגלובוס. מוקדם יותר השנה, חתמה הקבוצה עם דניזבנק כפרטנר בטורקיה בקטגוריה זאת; גם בנק CCB, השני בגודלו בסין, חתם על שת"פ דומה עם המועדון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.