רשת פרסום ייחודית בשם שופוני, המאגדת למעלה מ-50 אתרי חדשות ותוכן ישראליים בשפה הערבית, מוקמת בימים אלה ותאפשר למפרסמים גישה ישירה לגולשי האינטרנט הערביים.
האתרים המאוגדים ברשת הפרסום הם אתרים מקומיים של יישובים מהמגזר הערבי, שמשמשים כמעין מקומונים אינטרנטיים ומגיעים ממקומות כמו באקה אל-גרביה, אום אל-פחאם, טירה, סכנין, נצרת, שפרעם ועוד.
את הפעילות הפרסומית הקים ומנהל בוני סולומון, לשעבר מנהל פעילות פייסבוק בישראל וסמנכ"ל הסחר של אתר תפוז. לדברי סולומון, באתרים המאוגדים ברשת שופוני מבקרים מדי שבוע כ-250 אלף גולשים שונים (Unique Users).
סולומון מסביר כי בשונה מהגולש היהודי, הגולש הערבי צורך בעיקר תוכן מקומי, וככזה, מפרסמים ימצאו כאן קהל יעד רלבנטי וגדול.
"שופוני הוקמה מתוך הצורך לתת למפרסמים אפשרות לפגוש את הצרכן הערבי בצמתים חדשים. הקמפיינים ברשת מנוהלים באמצעות מערכת דאבל קליק של גוגל, המאפשרת שקיפות מלאה למפרסמים, אופטימיזציה ברמה גבוהה וכן הבטחה להגשת הפרסום רק לגולשים ישראלים".
סולומון הוסיף כי עד סוף השנה הרשת צפויה למנות מעל ל-100 אתרים ישראלים שונים בערבית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.