קבוצת הפרסום פובליסיס תקצה 4 מיליארד דולר לביצוע רכישות ב-5 השנים הקרובות - כך מסר יו"ר הקבוצה, מוריס לוי, באסיפת בעלי מניות בחברה שנערכה לאחרונה. הכרזה הזו באה לאחר שהקבוצה כבר רשמה בשנים האחרונות מספר רכישות משמעותיות בהיקפים של מאות מיליוני דולרים.
לדברי לוי, הפוקוס יהיה על חברות דיגיטל בסדר גדול קטן-בינוני, שפועלות בשווקים מתעוררים: "לא יהיה קל למצוא את הרכישות הנכונות, ואנחנו נבדוק בזהירות כל מהלך. לכן אנחנו מקצים עבור תוכנית זו פרק זמן של 5 שנים".
לוי ציין במהלך האסיפה כי הוא מעוניין לקדם פרויקט נוסף - חיזוק הקשר בין הסיליקון ואלי ומטה הקבוצה בפריז. לדבריו, "אנחנו כבר לא רק חברת מדיה וקריאייטיב. אנחנו גם חברת שיווק ומכירות, ואנחנו עוברים לעולמות של טכנולוגיה וחדשנות. אנחנו מצפים לגידול בפעילות, כי אנחנו משנים את המודל הפעילות שלנו".
לוי גם התייחס לשאלה האם הוא מתכוון להיות בתפקיד גם השנים הקרובות, וענה כי יש לו כוונה להיות זה שמכריז על תוצאות תוכנית הרכישות עוד 5 שנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.