הטיפ היומי: יצרנית יין סינית שאין לה סיבה להרים כוסית

בקרדיט סוויס מעדכנים כלפי מטה את התחזיות לתוצאות השנתיות של Fen Wine, ומצפים לרווח נקי למניה נמוך בכ-4% ביחס לתחזית הקודמת, שיתבסס על צמיחה של 16% במכירות השנתיות

חברת Shanxi Xinghuacun Fen Wine עוסקת בייצור יין ומשקאות חריפים, ונסחרת בבורסה של שנחאי (סימול: CH:600809) לפי שווי שוק של כ-23.2 מיליארד יואן (כ-3.8 מיליארד דולר אמריקני).

החברה פרסמה השבוע את הדוחות הכספיים שלה לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2013. ההכנסות עלו ב-26% ביחס לרבעון המקביל, ל-2.8 מיליארד יואן, והרווח הנקי עלה ב-32% לרמה של 751.8 מיליון יואן. עם זאת, התוצאות היו נמוכות בכ-13% ביחס לממוצע תחזיות האנליסטים. ייצור המזומנים ממכירת מוצרים ירד ב-3% לעומת הרבעון המקביל.

החברה הציבה בעבר יעד של צמיחה בשיעור של 25% בהכנסות השנתיות בשנת 2013 לעומת השנה הקודמת. היעד הזה נראה כעת קשה למימוש, על בסיס התוצאות החלשות מהצפוי ברבעון הראשון. מבדיקה עם המפיצים למדנו, שהם מזהים פוטנציאל לחולשה נוספת בשוק. לאור העובדה שהמפיצים כמעט לא מרוויחים, אנו מצפים ללחץ על שולי הרווח של Fen Wine.

במחוז Guangdond החברה למעשה לא צמחה בכלל. למרות שהמפיצים הקיימים לא הקטינו את היקפי המסחר או נטשו, לא נוספו מפיצים חדשים במהלך הרבעון הראשון של שנת 2013.

אנו מעדכנים כלפי מטה את התחזיות שלנו לתוצאות השנתיות של Fen Wine, ומצפים לרווח נקי למניה נמוך בכ-4% ביחס לתחזית הקודמת שלנו, שיתבסס על צמיחה של 16% במכירות השנתיות.

אנו מתמחרים את מניית Fen Wine על בסיס מכפיל 16 לרווח הנקי הצפוי למניה בשנת 2013, כלומר מכפיל רווח של 15 בנטרול המזומן שבקופת החברה. זאת על רקע המכפילים הממוצעים בתעשייה המקומית (14) והבינלאומית (17). הפרמיה במכפילים היא משום שהחברה היא הוותיקה ביותר בתחום בסין, המותג שלה חזק מאוד ונתח השוק שלה גבוה במיוחד, לאור נאמנות הצרכנים.

נציין שבמקביל, גם לפי מכפיל 10 על ה-EV/EBITDA, מחיר היעד שמתקבל הוא 30.5 יואן למניה, בעוד מחיר היעד הקודם שלנו היה 42.7 יואן למניה. המחיר החדש מהווה פרמיה של כ-14% על מחיר השוק. אנו מורידים את ההמלצה מ"תשואת יתר" ל"נייטרלי".

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס