נתנאל זכתה בשלושה מגרשים בפסגת זאב בכ-29.5 מ' ש'

שטח המגרשים הכולל הוא של כ-6.1 דונם: מגרש בשטח של 2.36 דונם להקמת 68 יח"ד בשני בניינים ושני מגרשים נוספים בשטח כולל של כ-3.7 דונם להקמת 53 יח"ד בשלושה בניינים

חברת הנדל"ן נתנאל גרופ, העוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים בישראל הודיעה היום (ב') כי זכתה בשני מכרזים לבניה רוויה שפרסם מנהל מקרקעי ישראל ומשרד השיכון בשכונת פסגת זאב בירושלים. זו הפעם הראשונה שהחברה תתכנן ותבנה פרוייקטים בבירה.

במסגרת המכרז הראשון זכתה החברה בקרקע להקמת 68 יחידות דיור בשני בניינים בני 9 קומות שיבנו על פני שטח של כ-2.3 דונם. נתנאל זכתה בקרקע תמורת כ-15.6 מיליון שקל, מתוכם כ-10.3 מיליון שקל הוצאות פיתוח.

במסגרת המכרז השני באותו מתחם זכתה החברה בשני מגרשים בשטח כולל של של כ-3.7 דונם, עליהם יבנו 53 יחידות דיור בשלושה בניינים בני 5, 6 ו-7 קומות. סה"כ התמורה עבור רכישת הזכויות במגרשים אלו מסתכמת בכ-13.8 מיליון שקל, והיא כוללת סך של כ-12.2 מיליון שקל עבור הוצאות פיתוח.

אריה נתנאל, יו"ר קבוצת נתנאל, מסר כי מדובר בעתודות הקרקע האחרונות שנותרו בשלב זה בשכונת פסגת זאב צפון, אזור שזוכה לביקוש ער ומאידך סובל מחוסר בהיצע גדול של דירות למגורים. "החברה תבנה דירות של 4 חדרים ודירות בנות 5 חדרים בשטח ובמחירים שאינם גבוהים ביחס לרמות המחיר הנהוגות בבירה. משרד השיכון עתיד להקים פארק גדול לרווחת התושבים שיהווה חלק מהמתחם כולו", אמר נתנאל.