חודש אפריל היטיב עם חברת הוט מובייל, שהפכה להיות המגייסת הגדולה של מנויים מתניידים באפריל, ואולם בסעיף המשמעותי של גיוס נטו החברה הצליחה לעקוף את גולן טלקום ב-1,400 מנויים בלבד. ניתוח הנתונים מצביע שוב על בעיית הנטישה הגבוהה של הוט מובייל, ונדמה כי החברה לא מצליחה עדיין לעצור אותה.
בחודש אפריל גייסה הוט מובייל 21,855 מנויים מתניידים, ונטשו אותה 15,245 - כ-70%. גולן טלקום גייסה 10,562 מנויים מתניידים חדשים ואיבדה 5,351 מנויים - 51%.
שיעור הנטישה הוא מכלל המנויים של החברה ולא מתוך המנויים שהחברה גייסה באותו חודש, כך שלא מתקבלת תמונה מדויקת על שיעור הנטישה.
עם זאת, נראה כי הוט, שצברה כבר כחצי מיליון מנויים בערך, פי 2 מנויים מגולן טלקום, עדיין מאבדת הרבה מאוד מנויים ביחס למצופה מחברה חדשה בשוק.
גולן טלקום יצאה באפריל בשני מבצעים (חבר מביא חבר וחודשיים חינם), והוט מובייל המשיכה עם מבצע של 49 שקל לחודש ל-4 חודשים. שתי החברות גררו את כל השוק להמשך מאבק שמעודד נטישה בקרב לקוחות שהולכים בעקבות המחיר.
בקרב המפעילים הוותיקים נדמה כי פלאפון יוצאת מחודש אפריל חבוטה יותר ממתחרותיה. פלאפון איבדה 8,661 לקוחות נטו - לעומת סלקום, שאיבדה 1,249 לקוחות בלבד; ופרטנר, שאיבדה 5,766 לקוחות.
חברת YouPhone שמרה על קצב גיוס מנויים גבוה יחסית וסיימה את אפריל עם גיוס נטו של 4,888 מנויים.
התניידות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.