משרד הפרסום יהושע TBWA עושה השבוע חיל במדד הפרסומות הזכורות והאהובות. 4 פרסומות שונות מבית היוצר של המשרד נכנסו השבוע לטבלאות, ושתיים מהן אף ממוקמות בראשן.
הפרסומת של מכבי שירותי בריאות, באמצעות יהושע TBWA, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר. בפרסומת נראה הפרזנטור אדיר מילר כשהוא מסביר מדוע הוא מגיע שוב ושוב למרפאת השיניים.
במקום השני והשלישי, בפער קטן ביניהם ובפער קטן בהשוואה למקום הראשון, מדורגות הפרסומות של בנק דיסקונט ושל ביטוח ישיר.
שיעורי האהדה לפרסומת של מכבי שירותי בריאות נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.3%.
הפרסומת של בנק דיסקונט, אף היא באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בכיכובם של ישראל קטורזה ומודי בר-און, מדורגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, וזאת בפער ניכר לעומת הפרסומות האחרות שדורגו השבוע במדד.
שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.3%.
עלייה במספר הפרסומות
הפרסומת של דיסקונט היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.98 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של רשת Hot Mobile, בה הושקעו כ-1.8 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך במגמת העלייה, ועומד על 478 (לעומת 425 בשבוע שעבר).
כמו כן, ניכרת מגמת עלייה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים.
סך התקציבים השבוע היה כ-46.1 מיליון דולר (41.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).
פרסומות 2/5/13
ההשקעה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.