ב-19 השנים שבהן כותב שורות אלה מכסה את ענף הרכב, התחלפו במשרד התחבורה 13 שרים משלל מפלגות וקרוב ל-30 מנכ"לים. לכל אחד מהם הייתה אג'נדה שונה וסגנון שונה: היו שרים שרצו לשמור על הקיים, שרים שרצו לחולל רפורמות וגם שרים שהתכתשו מילולית ומשפטית עם יבואני הרכב ו/או סוחרי החלפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.