יו-טיוב מתכוננת לישורת האחרונה לקראת השקת ערוצי וידיאו בתשלום. המודל החדש, שיושק בימים הקרובים, יאפשר לחברה-האם גוגל לגזור קופון גדול יותר מהפופולריות סביב אתר שיתופי סרטוני הווידיאו וכך להגדיל את ההכנסות.
מהלך המנויים בתשלום נמצא בפיתוח כבר מספר חודשים, והוא יאפשר לא רק לגוגל להרוויח מהטראפיק של הגולשים אלא גם ליצרני התוכן עצמם.
השירות צפוי לכלול כ-50 ערוצי יו-טיוב, ומחיר מנוי יעמוד על תשלום חודשי של 1.99 דולר - כפי שמציין העיתון "הפייננשל טיימס". על-פי הדיווחים באינטרנט, הסרטונים בערוצים שבתשלום יהיו ללא פרסומות.
לשדרג את מודל ההכנסות
ביו-טיוב מאמינים כי מודל כלכלי כזה ישדרג גם את איכות התכנים המוצעים והמופקים באתר, וכך למעשה יביא ליותר גולשים. מהלך זה משדרג את מודל ההכנסות של יו-טיוב, שנשען בעיקרו על פרסום בווידיאו וכן על שירות השכרת סרטים בחלק מהמדינות.
הדיווחים על כך שיו-טיוב מתכוונת להיכנס לתחום המנויים בתשלום החלו כבר בתחילת השנה באתר חדשות הפרסום AdAge, אז נכתב כי החברה פנתה למספר ערוצי וידיאו כדי להציע להם לקחת חלק במהלך.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.