המשק מהדק חגורה ומס רכבי יוקרה חדש בדרך, אבל בפלח רכבי "הכסף הגדול" העניינים נמשכים ללא שינוי. השבוע נחת בישראל הדור החדש של הפורשה "קאיימן" שעבר מקצה שיפורים והפך מהיר וחסכוני יותר. הוא ישווק עם מנוע 2.7 ליטר בהספק 275 כ"ס ובגרסת "S" עם מנוע 3.4 ליטר בהספק 314 כ"ס. המחירים מתחילים בכ-540 אלף שקל ויש כבר הזמנות ראשונות.
בנובמבר תצטרף לחגיגה ה-911 "טורבו S" החדשה עם מנוע בהספק 560 כ"ס ותיבה אוטומטית כפולת מצמדים. זו תהיה ה-911 הסדרתית המהירה ביותר עד היום עם תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות בלבד ומהירות מרבית של 318 קמ"ש. המחיר, שינוע מן הסתם בסביבות ה-1.7 מיליון שקל, לא מרתיע את הלקוחות המקומיים.
במזראטי, שחשפו החודש בארץ את מכונית הספורט-סאלון החדשה "קוואטר ופורטה", נערכים לייבא בקרוב את אחותה הקטנה "ג'יבלי", שתתחרה בב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E ושות'. המחירים יתחילו בסביבות ה-595 אלף שקל לדגם ה-V6 בנפח 3 ליטר עם 330 כ"ס (אפס ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות) ותיבה אוטומטית בת 8 מהירויות
ויש גם קופה ל"מהדקי חגורה". קיה השיקה היום את דגם הקופה "פרו-סיד" המבוסס על מכללי הקיה "סיד" החדשה, שהושקה החודש. לדגם בן ה-3 דלתות גג נמוך ב-4 סנטימטרים מזה של ההאצ'בק, גלגלי 17 אינץ' ותא נוסעים ספורטיבי יותר. היא מצוידת באותו מנוע 1.6 ליטר של ההאצ'בק עם 135 כ"ס ותיבה אוטומטית כפולת מצמדים. המחיר בישראל כ-136 אלף שקלים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.