5 חודשים אחרי שהוקמה חברת Quando לפרסום מבוסס תוצאות (performance), החליטו בוואלה לסגור את החברה ולפטר את רוב עובדיה.
חברת Quando הוקמה בדצמבר האחרון, כשאליה מוזגה חברת אטום מדיה שהוקמה כבר ב-2009. אטום מדיה נרכשה במלואה על-ידי וואלה ביולי 2011, ובעלי החברה, עמית הירש, מונה בעקבות העסקה לסמנכ"ל המכירות של וואלה.
חברת Quando התמקדה בטכנולוגיות מסחר, פרסום התנהגותי ופתרונות מדיה מתקדמים, כמו תשלום לפי קליקים ולידים (השארת פרטים), והייתה אמורה להתחרות בחברות כמו מטומי, web3 וסקינדו.
בוואלה ציפו לגדולות מהחברה ואף הביאו לכיסא המנכ"ל את ליאור דורי, לשעבר סמנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, אך לאחר חודשים ספורים בלבד החליטו לסגור את הפעילות, כשמרבית עובדי החברה כבר זומנו לשימועים לפני פיטורים.
דורי סירב להגיב היום (א') לנושא ורק ציין כי מדובר בהחלטת דירקטוריון.
בוואלה אישרו את הדברים ואמרו בתגובה כי "ההחלטה לסגור את Quando נבעה ממניעים כלכליים נטו. כ-10-12 עובדים נמצאים בהליכי שימוע לפני פיטורים. נמשיך לעבוד עם רשתות פרסום שונות, כפי שעשינו במהלך פעילותה של Quando".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.