אחרי היעדרות בת חודש, ושבוע לפני חג השבועות, מחלבות גד חוזרת למדפי רשת יינות ביתן.
מחלבות גד הפסיקה לספק את מוצריה לרשת יינות ביתן בעקבות מחלוקת כספית שיושבה בינתיים. ברקע עמד גם רצונה של מחלבות גד לסיים את המחלוקת לפני שבועות, חג שבו כמות מכירת הגבינות היא פי שלושה משבוע רגיל.
עוד נודע ל"גלובס" כי ברשת יינות ביתן יישבו את המחלוקת גם עם חברת יעקבי, יצרנית מותג הניקיון אסטוניש ומותגים נוספים, וכי מוצרי חברת יעקבי ישובו בימים הקרובים למדפי הרשת.
במקביל נמשך הסכסוך המסחרי בין רשת יינות ביתן לסנו ולשוקולד השחר, סכסוך שהחל על רקע חיובים חד-צדדיים. בשוקולד השחר אומרים היום (א') ל"גלובס" כי סוף הסכסוך תלוי ברשת יינות ביתן, וכי אין בכוונתם לכבד את החיובים.
"זה לא בהתאם להסכמים ולא לעניין", אומר משה וידברג, מבעלי שוקולד השחר. לדבריו, מוצרי שוקולד השחר המצויים ברשת יינות ביתן מקורם ברכישה שביצעה יינות ביתן מסיטונאים.
גם סיום הסכסוך עם חברת סנו לא נראה באופק. ביינות ביתן אומרים כי מכירות הרשת בקטגוריות שבהן סנו פעילה לא ירדו ואף עלו.
אלא שגם ביינות ביתן לא לוקחים את הסיכון כי היעדרו של המוצר 300K ממדפי הרשת בקיץ, יפגע בהם. ל"גלובס" נודע כי הרשת מחזיקה במלאי של כ-2,000 יחידות של המוצר במחסנים, והיא תוציא אותו למדפים בהתאם לביקוש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.