חברת פריון דיווחה היום על הכנסות שיא של 27.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013, עלייה של 145% בהשוואה לרבעון הראשון של 2012. הצמיחה המואצת מהווה תוצאה של מגמות חיוביות בכל אפיקי ההכנסות של פריון, במיוחד בהכנסות מחיפוש שעלו ב-266% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הצמיחה הנרחבת בהכנסות מחיפוש נבעה בעיקר כתוצאה מהרכישה של SweetPacks בנובמבר 2012 וכן מצמיחה אורגנית חזקה.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-26.4 מיליון דולר, זינוק של 151% לעומת 10.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי גדל ל-96% ברבעון הראשון של 2013, לעומת 93% ברבעון הראשון של 2012.
פריון הגדילה את השקעתה ברכישת לקוחות ברבעון לשיא של 11.4 מליון דולר, יותר מפי ארבע מההשקעה של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה ברכישת הלקוחות התאפשרה על ידי חיזוק פעילויות השיווק ושיפור במערכות התומכות של החברה.
פריון מסיימת את הרבעון ברווח נקי של 5.8 מיליון דולר, גידול של 166% לעומת רווח נקי של 2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי גרמה ליותר מהכפלה של הרווח למניה, מ-22 סנט למניה ברבעון הראשון של 2012 ל-45 סנט למניה ברבעון הראשון של 2013.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת על בסיס GAAP הסתכם ב-7.5 מיליון דולר, פי שלוש מתזרים המזומנים של 2.5 מליון דולר ברבעון הראשון של 2012.
הנהלת החברה מאשררת שפריון תשיג ואולי אף תעבור את התחזית שפרסמה בחודש ינואר: הכנסות של 110 מיליון דולר, המשקפות גידול של למעלה מ-80% בהשוואה לשנת 2012. רווח נקי, Non-GAAP, של 20 מיליון דולר, המייצג גידול של 94% לעומת שנת 2012. רווח למניה, Non-GAAP, של 1.61 דולר.
ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון אמר: "הרבעון הראשון של 2013 היווה התחלת שנה יוצאת מן הכלל עבור פריון. דיווחנו על צמיחת שיא בהכנסות אורגניות כמו גם בסך ההכנסות, עלייה ברווחיות, תזרים מזומנים חזק, אימוץ נלהב של אפליקציית האינקרדימייל החדשה שלנו ל- iPad, והצלחה בשילוב חברת SweetPacks שרכשנו. פריון מצליחה בכל הערוצים, ומציגה תוצאות מרשימות בכל המדדים התפעוליים והפיננסים שלנו. יש לנו ראות טובה להמשך השנה, ואנו צופים כי פריון תעמוד, ואולי אף תעבור את התחזית השנתית של צמיחה מעל 80%".
"כמו כן, המשכנו לחזק את מעמדנו העסקי ומיצבנו עצמנו לצמיחה יציבה לטווח הארוך", הוסיף מנדלבאום. "האסטרטגיה שלנו לעבוד עם מספר שותפים בתחום החיפוש הניבה תוצאות מצוינות, כאשר חתמנו על שני הסכמי שיתופי פעולה בתחום החיפוש, לא בלעדיים, עם Bing ועם Ask.com, וכמו כן כשחידשנו את ההסכם שאינו בלעדי עם גוגל לתקופה של שנתיים. בנוסף, השקעתנו המוגברת במוצרים הקיימים שלנו בתחום המובייל ורשימת החברות הפוטנציאליות לרכישות עתידיות, מהווה את הגרעין של אסטרטגיית הצמיחה של החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.