86 מהלכים יתחרו השנה בתחרות האפי - כך עולה מסיכום שלב ההגשות שהסתיים השבוע.
תחרות האפי - הנערכת בישראל זו השנה ה-13 על-ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל - בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר.
טקס הענקת הפרסים בסיום התחרות יתקיים ב-7 ביולי במוזיאון תל-אביב.
בין המפרסמים הבולטים השנה: אסם, בזק, בנק הפועלים, חוגלה-קימברלי, ישראכרט, מפעל הפיס, שטראוס, שירותי בריאות כללית, קוקה-קולה, תנובה ועוד.
בקרב משרדי הפרסום בולטים: מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי ויהושע TBWA.
גם השנה תדרג קבוצת מנכ"לים נבחרת המונה כ-15 מנכ"לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים השיווקיים שייעלו לגמר ב-Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל.
האפי הוא פרס בינלאומי יוקרתי, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת ביותר מ-40 מדינות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.