חברת סטרטסיס , יצרנית מערכות וחומרים להדפסה בתלת-ממד, פרסמה אתמול את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2013. זהו הרבעון השני שבו מציגה סטרטסיס (Stratasys) תוצאות מאוחדות בהמשך למיזוג בין סטרטסיס לאובג'ט, אשר הושלם ב-1 בדצמבר 2012.
סטרטסיס הינה חברה ישראלית, פרי מיזוג שהושלם ב-1 בדצמבר 2012, בין החברות סטרטסיס ואובג'ט, המפעילה משרדים ראשיים בארה"ב (מינסוטה) ובישראל (רחובות). החברה מייצרת מדפסות תלת ממד וכן חומרים לייצור של מודלים בתלת ממד.
הכנסותיה המתואמות(Non-GAAP) של סטרטסיס ברבעון הראשון של 2013 צמחו בכ-18% לכ-98.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-83 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי (Non-GAAP) של החברה ברבעון הראשון של 2013 הסתכם בכ-57.9 מיליון דולר (כ-59% מסך ההכנסות), בהשוואה לכ-47.1 מיליון דולר (כ-56.7% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי המתואם (במונחי Non-GAAP) של סטרטסיס ברבעון הראשון של 2013 צמח בכ-40% לכ-17.6 מיליון דולר (30.4 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-12.6 מיליון דולר (20.3 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. במונחי GAAP, סטרטסיס רשמה ברבעון הראשון הפסד של כ-15.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של כ-8.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, כאשר נתונים אלה כוללים, בין היתר, הוצאות הנוגעות להפחתת נכסים בלתי מוחשיים ולמיזוג בין שתי החברות.
הנהלת סטרטסיס אישרה את תחזיותיה לשנת 2013, וצופה כי הכנסותיה בשנה זו יגדלו לרמה של 430 עד 445 מיליון דולר. כמו כן, החברה צופה רווח מדולל למניה (Non-GAAP) שינוע בטווח שבין 1.80 עד 1.95 דולר למניה. במונחי GAAP, החברה צופה הפסד של 0.41-0.16 דולר למניה.
הנהלת סטרטסיס מציינת, כי הגידול בהכנסות החברה צפוי להיות משמעותי יותר לקראת המשך שנת 2013, ככל שהחברה תתקדם בתוכנית האינטגרציה שלה והסינרגיה בהכנסות מסל המוצרים המשולב של החברה הממוזגת יבואו לידי ביטוי.
דיויד רייס, מנכ"ל סטרטסיס, אמר היום: "תוצאות השיא של הרבעון הראשון משקפות את המשך הביקוש הגבוה ברחבי העולם למוצרים ולשירותים החדשניים שלנו. . מכירות חזקות של המוצרים שלנו ,, הביאו לגידול משמעותי ברווחיות הגולמית (Non-GAAP) ולגידול של 40% ברווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2013 בהשוואה לאשתקד. אנו מרוצים מהפתיחה החזקה של 2013".
רייס הוסיף: "אנו מקדימים את לוחות הזמנים בכל הנוגע לתכנית שלנו לבצע אינטגרציה של מערכי השיווק, המכירות והשירות.במסגרת זו, השלימה החברה את הכשרתם המקצועית של 112 משווקים, המהווים כ-80% מפוטנציאל המכירות בעולם. מפיצים אלה מוכרים ומשווקים את פורטפוליו המוצרים והשירותים המשולב של החברה. בנוסף, אנו מאמינים כי הערוץ המשולב יאפשר לנו להגדיל את המכירות ולהרחיב את מעגל הלקוחות ואת השוק שבו אנו פועלים בכל העולם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.