שבועיים אחרי שעלה ערוץ "האח הגדול" לאוויר, כ-100 אלף בתי-אב בישראל הזמינו את הערוץ לתשלום. היום (א') הערוץ נסגר למנויי הכבלים והלוויין והפך לערוץ בתשלום. התשלום עומד על כ-14.9 שקל לחודש.
למרות שמדובר בנתון נמוך משמעותית מהנתון בזמן זה בעונה שעברה, יש לזכור כי בעונות קודמות ערוץ 20 נסגר שבוע אחרי עלייתו לאוויר. אז, יום לפני הפיכת הערוץ לערוץ בתשלום, מספר רוכשי הערוץ עמד על 10% פחות. ההערכה היא כי בימים הקרובים יעלה הנתון משמעותית.
הרייטינג עולה בסוף השבוע
ל"גלובס" נודע כי ב-3 הימים הקרובים ייסגרו הפלטפורמות את ערוץ 20 בשלבים, על מנת שלא לצור עומס על מרכזיות החברות הוט ו-yes.
עד כה הרייטינג הממוצע של הערוץ המשדר מבית "האח הגדול" עומד על בין 3.8%-5% צפייה מבין בתי-האב היהודיים. לשם השוואה, ממוצע הצפייה בשעות היום של ערוץ 1 עומד על 1%, ואילו של ערוץ 23 של הטלוויזיה החינוכית על 0-0.5% צפייה בלבד.
במוצאי שבת ובימי שישי עולה הרייטינג של ערוץ 20 והגיע לא אחת בשבועיים האחרונים לנתון של כ-8% צפייה.
במועצת הכבלים והלוויין ביקשו השנה מזכיינית ערוץ 2 קשת לא להחשיך את המסך בזמן שנערכת משימה או שיש דברים בלתי הולמים, ולכן הזכיינית המפעילה את הערוץ משדרת לעיתים חדרים מיותמים בבית במקום.
בקשת לא הגיבו לדברים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.