"האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה להיות התוכנית המובילה בלוחות השידורים.
בשבוע השני לעונת הריאליטי, הפער בין ההובלה של "האח הגדול" של קשת ובין "המירוץ למיליון" של רשת הולך וגדל, כשהשידור המוביל של השבוע הגיע ל-38.6% צפייה, והשני עמד על 37.3% צפייה (הפרק שודר מול הדרבי התל-אביבי בכדורגל בערוץ 1, שהביא רייטינג של 8%).
פרט לתוכנית זו, קשת כמעט אינה קיימת בין 10 התוכניות המובילות, פרט ל"עולם הלילה" שהגיעה ל-19.4% צפייה.
רשת, לעומת זאת, אולי לא נגעה ב-40% הצפייה, אך הצליחה להכניס 5 תוכניות לרשימת 10 התוכניות הנצפות בישראל.
השבוע השיקה הזכיינית את "דייט בחשיכה" ואת "מצב האומה", כשממול שודר חצי גמר האירוויזיון, וכמובן ערוץ 20 שעדיין פתוח אצל כל מנויי הכבלים והלוויין ומגביר פעילות בימי השידור של הזכיינית.
למרות הנתון החלש של חצי הגמר בו הודחה ישראל - 4.9%, ההשקות נפגעות מעט, כש"דייט בחשיכה" מגיע ל-22.7%, ו"מצב האומה" ל-23.5% צפייה.
ה"מירוץ למליון" במוצ"ש התאוששה ל-28.3%, למרות התחרות עם "מעושרות" בערוץ 10, שהתאוששה מעט אף היא ל-10.6% צפייה; ועם האירוויזיון, שהגיע ל-4.2% צפייה בלבד בערוץ 1 - ואולי מחסיר נקודה או שתיים מ"מצב האומה" שעמדה על 22.3%.
בערוץ 10 מתגלים סימנים חיוניים בסוף השבוע. מגזין "שישי" החדש עם טלי מורנו ואלון בן-דוד עבר לראשונה זה חודשים ארוכים את מהדורת "יומן" של ערוץ 1 והגיע ל-6% (שליש מערוץ 2 - 18.2%).
"המגזין" של חדשות 10 עם אשרת קוטלר בנתון גבוה יחסית אף הוא - 10%, לעומת 22.2% צפייה למהדורת חדשות השבת של ערוץ 2.
רייטינג
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.