רשת שיתוף התמונות פינטרסט עושה צעד נוסף לכיוון המפרסמים. בימים האחרונים החלה הרשת ביישום מהלך אשר מאפשר למותגים "לנעוץ" תמונות ולהוסיף מידע לגבי מוצרים שונים.
הרשת חתמה על חוזים עם מספר מפרסמים כמו eBay, טרגט, סוני ונטפליקס, אשר "ינעצו" תמונות עם מידע שיווקי. היקף המידע שיינתן תלוי במפרסמים עצמם. כך למשל, תוכל נטפליקס לתקשר מידע לגבי עלות השכרת סדרה או הרייטינג שלה.
האפשרות להוסיף מידע תעניק למפרסמים יכולות לתקשר מבצעים ספציפיים או לקדם מהלכים שיווקיים ייחודיים.
במקביל, השיקה החברה גם יישום שיקל על "נעיצת" תמונות ברשת בסלולר. לדברי החברה, מדובר במהלכים שיהפכו את "הנעיצות" ליותר שימושיות.
לאחרונה השיקה הרשת מיתוג גרפי, אשר אחת המטרות שלו היא להגדיל את כמות הגולשים ואת המעורבות שלהם באתר. המהלך כמובן נועד להגדיל את ההכנסות של האתר ולייצר לו מודל עסקי משמעותי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.