קהילת הפייסבוק בישראל מונה כ-4 מיליון משתמשים אמיתיים, שנכנסים לפחות פעם בחודש לאתר הרשת החברתית ואינם פרופילים מזויפים. 60% מתוכם - 2.4 מיליון - נכנסים לרשת החברתית מדי יום - כך עולה מנתונים רשמיים של הרשת החברתית הפופולרית בעולם.
כ-52% מהגולשים הישראלים בפייסבוק הם גברים, לעומת 48% נשים. שכבת הגיל המובילה ברשת החברתית היא של צעירים בני 18-24, שמהווים כ-30% מקהילת המשתמשים. בני 25-34 נמצאים ישר אחריהם (25%), בעוד בני 35-44 מהווים 15% מכלל גולשי פייסבוק בארץ. בקצוות ניתן למצו את בני 13-17 שמהווים 12%, בני 45-54 שמהווים 10%, ובני 55 ומעלה שמהווים גם כן כ-8%.
באשר לתחרות בין מערכות ההפעלה הסלולריות בהקשר של פייסבוק, נראה כי האייפון מוביל, כש-40% מהישראלים נכנסים לרשת החברתית דרכו, לעומת 25% בלבד שנכנסים ממכשירי האנדרואיד.
על-פי הנתונים, 85% ממשתמשי פייסבוק עדיין שומרים נאמנות למחשב וגולשים משם לרשת החברתית. עוד עולה כי 10% נכנסים מהאייפד, ו-20% גולשים לפייסבוק מטלפונים פשוטים שאינם סמארטפונים.
עוד עולה כי אמצעי הכניסה העיקרי לפייסבוק, שבו המשתמשים הישראלים מבלים את הזמן הרב ביותר, הוא המחשב (46%), אחריו האייפון (27%), האנדרואיד (18%) והאתר המותאם של פייסבוק (5%). רק 2% מהישראלים משתמשים באייפד כאמצעי הגלישה העיקרי בפייסבוק, והשאר (2%) דרך מערכות הפעלה סלולריות אחרות.
עוד עולה מהנתונים, שרלבנטיים לחודש מאי 2013, כי הישראלים העלו 42.4 מיליון תמונות, כתבו 12.4 מיליון פוסטים ולחצו 764 מיליון פעם על כפתור ה"לייק". כמו כן, הישראלים שלחו 711 מיליון הודעות, ונרשמו 13 מיליון עדכוני סטטוס.
המספרים של פייסבוק בישראל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.