הכללת פעילות רשת מוצרי ה"עשה זאת בעצמך" אייס אוטו דיפו בדוחות הכספיים של אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ), סייעה לחברה לפתוח את 2013 ברגל ימין.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי של אלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצת אלקו של גרשון זלקינד, קפץ ברבעון הראשון ב-57% ליותר מ-24 מיליון שקל.
זאת אחרי שפעילות אייס אוטו דיפו תמכה בזינוק של 49% במחזור המכירות שלה, שהגיע ל-730 מיליון שקל.
מלבד אוטו דיפו, אמ"צ מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרי צריכה חשמליים, ומפעילה את רשתות "מחסני חשמל", "שקם אלקטריק" ו"סנסור".
בחברה מציינים כי מחזור המכירות של מגזר מוצרי הצריכה החשמליים ומגזר הקמעונאות (רשתות החנויות שלה) גדל בכ-9%, בתמיכת פתיחת סניפים חדשים ועיתוי חג הפסח, שחל במהלך חודש מארס.
הרווחיות הגבוהה יחסית של פעילות אייס אוטו דיפו, ביחס ליתר פעילויות אמ"צ, סייעה לחברה להציג קפיצה של 50% ברווחיות הגולמית, ל-125.5 מיליון שקל, ולהגדלת שיעורה מהמכירות מ-25.6% ל-28.7%.
אולם, גם בסעיף ההוצאות נרשמה עלייה ניכרת, כך ששיעור הרווח התפעולי של החברה ירד מ-4.5% ל-4.3% מהמכירות.
יקי ודמני, מנכ"ל אמ"צ, מסר כי "הרבעון הראשון משקף את הצמיחה שנרשמה בכל תחומי פעילותה של הקבוצה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.